Grafički dizajn
Grafički dizajn je postupak oblikovanja pojedinog promotivnog sredstva, te je za kvalitetnu izradu potrebno baratanje grafičkim normama u grafičkim programima.
Grafički dizajn podrazumijeva dizajniranje od vizit karti, plakata, brošura, kataloga, mapa/fascikal, blokova, kalendara, bookmarkera, ulaznica, CD medija, majica, vrečica, zastava i svih drugih sredstava promidžbe. Za korporativno ili „ozbiljno“ grafičko dizajniranje potrebno je voditi brigu o vizualnim standardima brenda, na taj način ga poštivati, pospješiti njegovu poziciju i unaprijediti ga kroz vizualna sredstva promocije.
Nakon grafičkog oblikovanja slijedi postupak pripreme za tisak. Priprema za tisak podrazumijeva pripremanje materijala za željenu vrstu tiska: ofset tisak, digitalni print, sitotisak, UV lakiranje, štancanje, slijepi ili folio tisak, od kojih svaka vrsta izrade imaju svoje zakonitosti i potrebno ih je poštivati kako bi finalno otisnuti proizvod izgledao kvalitetno. U današnje vrijeme, a posebno razvitkom tehnologija grafički postupak se skratio i pojednostavio, ali se također i često banalizira ili podcjenjuje, što nije opravdano jer kvalitetne grafičke obrade nemoguće je dobiti kvalitetan promotivni artikl.
Logotip je kratka vizualna prezentacija vaše tvrtke. Idealno, logotip Vaše tvrtke trebao bi poticati potencijalne klijente i partnere u poduzimanju prvog koraka za suradnju.
U principu postoje tri osnove vrste logotipova. Prva vrsta su logotipi načinjeni prvenstveno od slova. To su logotipi poput IBM-a, Microsofta i Sonyja koji koriste samo slova uz mali detalj koji im daje prepoznatljivost. Druga vrsta su logotipi koji u svojem vizualu sadrže ilustraciju koja nam pobliže predočava čime se tvrtka bavi – poput tvrtke koja proizvodi boje i lakove, a u svom logotipu sadrži ilustraciju kista za bojanje. I treća vrsta su apstraktni logotipi poput Nike-ovog swoosha koji se povezuje s tvrtkinim brandom. Takvi logotipi su neupotrebljivi sve dok vaša tvrtka ne stvori jaku prepoznatljivost na tržištu i ne uspije povezati jedan takav apstraktni logotip s vlastitim identitetom.
Proces izrade logotipa počinje kratkim opisom tvrtke, proizvoda ili usluge koju želite vizualizirati. Nakon što naši dizajneri kreiraju inicijalne prijedloge, sve što morate učiniti jest odabrati koncept koji vam se najviše sviđa i dati upute za daljnji razvoj logotipa. Svaka će slijedeća promjena dizajna pročistiti logotip do trenutka kada budete u potpunosti zadovoljni rješenjem. Kada potvrdite konačan izgled, logotip ćemo pripremiti u više formata kako biste ga mogli korisiti za sve vrste aplikacija u širokom spektru upotrebe.
Za sve materijale koji bi se izrađivali u tisku izrađujemo kompletan grafički dizajn i pripremu za tisak, sa potrebnim digitalnim simulacijama koje šaljemo vama na uvid prije same izrade.
Za minimalne količine, cijene tiska i rok isporuke molim kontaktirati na e-mail info@eurotisak.hr